28.08.2011

Review Vopsea Avon + small haul

Buna fetelor,
Azi am sa va povestesc despre experienta mea cu noul produs de la Avon, Advanced techniques profesional hair color.
Continut:
-manusi;
-instructiuni de folosire;
-tratament inainte de vopsire;
-sticluta cu diluantul pentru vospsea;
-tubul de vopsea;
-tratament dupa vopsire.
Puncte forte:
-Are un miros frumos, asta am remarcat pentru prima data, nu se simte miros de amoniac ca la celelalte vopsele;
-Dupa ce am urmat toti pasi si dupa ce am dat vopsaua jos, parul avea un micros placut, iar dupa uscare este lucios si matasos;
-Cel mai important vopseaua nu s-a luat pe prosop nici dupa ce am spalat parul, prosopul a ramas curat, chiar si dupa 2 spalari nu am vazut vreo urma de vopsea pe prosoape, ceea ce este un big plus;
-Package-ul este foarte modern.
Puncte slabe:

-Mi se pare ca toata faza cu aplicarea unui tratament inainte de vopsire si nespalarea parului inainte este foarte anevoioasa, chiar si aplicarea vopselei in acel tub in care este serul nu iti ofera o aplicare uniforma a vopselei, asa cu ai faceo daca ai pune vopseaua intr-un bol.
Rezultate:
-Parul este plin de stralucire, culoarea este puternica;
-Imediat dupa vopsire parul este matasos si nu se incurca.

In final vopseaua de la Avon mi se pare mult mai buna decat ceea ce am folosit pana acum, asa ca v-o recomand cu increderea ca veti fi la fel de uimite de ea ca si mine.

Saptamana asta mi-am cumparat cate ceva pentru nunta care se apropie si anume cerceii acestia lungi, foarte lungi am cautat ceva timp genul asta de cercei si pantofii negrii cu accesoriu cu pene, strasuri si margelute.
Mie una , sincer imi plac lucrurile simple, mai ales la pantofi, singurul lucru p care l-as admite ar fi culoarea, dar acestia desi au ace accesoriu in lateral par a fi pe gustul meu.


Cam asta a fost, see you soon.
Kiss ya:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna