01.04.2013

Spring outfits

Hello ladys

Știu că nu mi-am facut apariția pe aici multă vreme însa am muncit a lot și sincer seara aveam timp doar să trimit rapoarte și să mă mai uit un pic pe facebook. Însă să știți că v-am dus tare dorul.
Apropo de primăvară, am crezut că o iau razna când am văzut săptămâna trecută că ninge și zăpada spulberată, am intrat în panică pentru că vroiam să vină primăvara cu căldură și soare să putem purta rochițe și balerini.
Și pentru că astăzi și ieri a ieșit soarele am să postez câteva poze cu ținutele mele favorite pentru primăvara asta.
Enjoy!!!!








Mulțumesc fashionistelor mele favorite: Saucy Glossie , Dulce Candy, Fashezine, Special Koko, WonderFashion și Atlantic Pacific.

Pe data viitoare.
Pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna