25.08.2011

Pensulele Sigma

Desi nu indeplinesc conditiile de a primi pesule de la cei de la Sigma, nu pot sa fiu indiferenta si sa raman asa in stand-by pana cand o sa ma fac indeajuns de mare ca sa beneficiez si eu de un set de pensulici.
Nu sunt un make-up artist desavarsit ca alte fete si nici nu vreau sa devin unul, ci vreau doar sa impartasesc si altor fete ca in momentul in care doresti sa obtii ceva poti sa faci pasii necesari.
Eu ma refer la make-up bineinteles, si nu numai, ideea se dezvolta astfel precum ca vreau sa cunosc destule secrete din arta machiajului atat cat sa am cunostinte sa arat bine si sa pot la randul meu sa inpartasesc.
Deocamdata ne prim la capitolul pesule dupa cum zice si titlul. Si pentru ca sunt o persoana practica si care nu ma umplu de prea multe pesule pentru un machiaj pe care mi-l fac zi de zi sau chiar unul de seara, am sa va prezint pensulele care mie personal mi se par necesare pentru realizarea unui machiaj de orice gen.



Prima pensul este Medium Angled Shading E70 este o pensul la unghi cu parte de sus plata, este ideala pentru aplicarea highlightului sunb sprinceana si colturile interioare dar si pentru accentuarea pliului.
Pret:9$
Small Angle E65 este o pensula esentiala pentru aplicarea eyelinerului gel dar mie imi place sa imi conturez si sprincenele cu ea deoarece ofera o aplicare precisa a culorii.
Pret:9$
Small Tapered Blending E45 este o pesula destul de noua pentru mine, cu ajutorul ei puteti aplica fardul de pleoape in zona pliului si deasemenea puteti alungi culoare spre coltul interior al ochiului. Cu ajutorul acestei pensule puteti sa dozati cantitatea de fard pe care o doriti.
Pret:9$
Pencil E30 poate fi folosita pentru aplicarea fardului de pleoape in zona pliului, in zona de sub ochi, in apropierea liniei apei. Si deasemenea poate ajuta la estomparea eyelinerului creion.
Pret:9$
Large Angled Contour E40 este o pensula din par natural si este ideala pentru aplicarea pudrei contur sau a blush-ului.
Pret:14$
Large Pouder E30 este o pensula foarte deasa,ideala pentru aplicarea pudrei pe suprafete mari ale tenului.
Pret:16$

Si bineinteles pensula pentru concealer Large Concealer E65, a carei poza am pierdut-o :D sorry. Este ideala pentru aplicarea concealer-ului in zona pchilor si pe zonele cu imperfectiuni.
Pret:14$

Pensule pentru aplicarea fondului de ten eu sincer nu utilizez pentru ca consider ca aplicarea cu ajutorul degetelor este mai buna si asigura o uniformixare a culorii si o mai buna aplicabilitate.


Insa cei de la Sigma au decis sa scoata cateva seturi de pensule frumos colorate, sunt cele din gama Make Me Up. Aceste seturi contin 12 pensule: 4 pentru fata si 8 pentru ochi si sprincene. Si se gases in culorile corai, turzoise, violet si negru.
PRet:99$




Cei de la Sigma au scos pe piata si o pensula pentru curatarea fetei, aceasta asigura un pee;ing al fetei , indepartand celulele moarte de la suprafata pielii, asta dupa ce v-ati demachiat si dupa c ati folosit un gel de curatare. Folosirea acestei pensule este ideala dupa realizarea acestor pasi, cat porii sunt inca deschisi si se poate asigura o curatarea mai buna.
Dupa acesti pasi urmeaza pasul final, hidratarea.
Pret:39$

Daca sunteti interesate de achizitionarea unuia dintre produsele prezentate sau a altor produse de la firma Sigma puteti accesa bennerul din dreapta paginii, putatnd vizita astfel site-ul .
Kiss ya:*:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna