16.01.2012

Stil de vedeta: Kim Kardashian

Buna fetelor,

Astazi m-am decis sa mai vorbim despre stilul unei vedete, asta pentru ca nu am mai facut-o demult.
Astazi aduce in fata clasei pe doamna sau domnisoara Kim Kardashian.
Nu stiu prea multe despre viata ei persoanala, doar ca a fost implicata de curand intr-un divort, dupa o casatorie de maxim 2 luni sau asa ceva.
Cert este ca imi place stilul ei deoarece (am sa merg cu liniute, cred ca consturez mai bine ceea ce vreau sa zic):
-Machiajele ei intotdeauna sunt foarte curate si alese cu bun gust, nu am vazut-o purtand culori prea stridente, ci culori naturale;
-Are un par foarte frumos, dat fiind si lungimea lui, in plus de fiecare data apare cu o coafura noua, sau pur si simplu poarta parul pe spate, simplu indreptata si genul asta de asezare a parului este favoritul meu, deoarece da acel aer de naturalete , gingasie si totodata este si sexy;
-In ceea ce priveste imbracamintea nu am nimic de comentat, doar prin faptul ca uneori nu ar trebui sa poarte rochii foarte stranse pe corp, in opimia mea nu ii sta bine, dar in general ador stilul ei plin de bun gust.
Per ansamblu pot spune ca Kim este o tipa ok din punct de vedere fizic, iar stilul ei este foarte usor de recreat.
Am atasat si cateva poze in care se poate evidentia cel mai bine ceea ce am scris mai sus.







Sper ca v-a placut si pana data viitoare pupici.

Voua ce vedeta va inspira in alegera tinutelor voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna