11.12.2011

Sclipire de moment partea a 2 a

Buna fetelor,
Acum cateva minute cautam pe net wallpaper-uri pentru ca tot se apropie sarbatorile si am zis sa fiu in tema , dupa cum se vede am adus fulgii de nea si pe blog:X.
In cautarea mea am gasit si aceasta poza cu Mos Craciun uitandu-se pe o lista cu copii cuminti si mai putin cuminti si ma intrebam in ce categorie ma incadrez.
Eu stiu ca am fost cuminte anul asta, am invatat , am ascultat pe toata lumea si am facut numai fapte bune. Dar asta este doar o aluzie la idealul pe care vrem sa il atingem pentru ca perfectiunea nu exista atata timp cat exista tentatii in jurul nostru.
Se pare ca la ora asta am inceput sa aberez, mai bine ma pun la somn ca maine am laborator.
Pupici si vb curand.

Pentru pareri si intrebari va astept in sectiunea Diqus.

Voi ati fost cuminti anul asta? Ce cadouri va doriti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna