05.10.2011

TAG: Cand eram mica

Tag primit de la Gold and Silver Sparkles
Am vazut mai demult pe youtube acest tag si acum am vazut ca s-a raspandit si in blogosfera romaneasca, si sunt incantata sa il fac mai ales ca stiu ca am cam absentat zilele astea dar nu intentionat.
Am venit la camin, la facultate, am cautat-o pe profa cu care am sa fac licenta si peste astea nici nu am avut net de duminica de cand am venit la Galati.
So let's begain.

1.Ce raspundeai la intrebarea:Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Mda...stiu ca toate fetetele cand erau mici vroiau sa devina doctorite, invatatoare si alte meserii care li se pareau dragute.
Daca stau si ma gandesc nu prea stiu ce vroiam sa devin cand eram mica, a ba da vroiam sa devin avocata. Sincer nu stiu de ce insa asta imi doream atunci.

2.Care erau desenele tale preferate?
Pai erau mai multe cum ar fi: Scoopy Doo, Sailor Moon, Tom si Jerry.
Mai ales cand ma jucam cu fetele de-a Sailor Moon nici nu stiti ce cearta era pe noi cand ne alegeam una dintre eroine:)).

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Posibil am sa va dezamagesc cu raspunsul asta insa mie nu mi s-a facut niciodata ziua de nastere si nici nu am avut vreodata un tort, doar prajituri. Pentru ca tatal meu credea ca existau lucruri mai importante de facut decat sa imi ia mie un tort sau ceva de genul asta, fapt care era adevarat insa mi-a frurat multa bucurie.

4.Ce jocuri preferate aveati?
Cred ca toate fetele au sarit macar o data elasticul la care faceam fel de fel intreceri, mai jucam sotronul, melcul, saream coarda si ma jucam foarte mult cu papusile Barbie si mereu era o competitie cu fetele care au cele mai frrumoase papusi si haine pentru ele. Stiu ca de fiecare data saream, ma zbenguiam, radeam si ma bucuram cu prietenele mele.

5.Ce iti doreai neaparat sa faci si nu ai facut?
Cred ca mi-am dorit sa am mai multe jucarii frumoase si mi-as fi dorit sa am un tort mare cu numele meu pe el.

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Cat am fost la generala am facut volei de performanta si mi-a placut si imi place in continuare si imi place sa inot, dar nu sunt perfectionata suficient incat sa rezist prea mult.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Morandi eram innebunita dupa ei si eu si colega mea de banca, si Andree:)).

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit), lui Mos Craciun, Nicolae?
Mi-au placut mereu papusile si cel mai mult imi placea sa impodobesc bradul, iar cadoul cel mai frumos erau dulciurile.

Sper ca o sa va distrati facand acest tag, mie chiar mi-a placut sa intorc paginile din cartea vietii mele si sa ajung inapoi in copilarie.

Pentru orice parere va astept in sectiunea disqus si taguiesc pe toti/toate care doaresc sa il faca.
Pe curand si pupici.:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna