23.10.2011

My new and old loves

Buna fetelor,
Iata ca revin si eu cu un post cu si despre ce mi-am mai achizitionat de pe wishlistul meu de toamna/iarna.
Si incep prin a va spune ca am vazut prin oras si in Braila si in Galati ca au iesit niste ghetute foarte dragute cu toc, gen bocanc si tipul army. Si am zis ca as dori si eu o pereche cu toate ca sunt inalta si sa mai port si tocuri, dar asta este imi place sa le port si in plus ce poate defini mai bine o femeie/fata decat tocurile.
Am vazut o multime de ghetute de genul asta cu blanita, fara blanita, cu toc separat sau cu talpa intreaga toate sunt foarte dragute si mai parca le-as lua pe toate acasa.
Insa ieri cu mergeam eu prin mol, doar in spirit de documentare, am vazut perechea de ghetute de mai jos si m-am indragostit de ele la prima vedere.Asa ca mi le-am luat.
Senzatia de dupa este de nedescris, ma simteam atat de bine ca sunt ale mele, ma simteam la fel de bine ca si atunci dupa magaierea prietenului meu.
Si pentru ca nu pot sa nu va pomenesc si de "blanosii" mei pe care ii ador si ii am de ceva vreme. Pot spune ca ei au fost prezenti pe parcursul liceului si al facultatii si nu ai nici un semn de duca, poate doar talpa pe care s-a tocit puful dar cu o pereche de talpici s-a rezolvat problema.

Stiu ca este cam scurta aceasta postare, sper sa vin cu una mai ampla cat de curand.
Pupici si pe curand.
Daca aveti vreo sugestie sau opinie va astept in ssectiunea Disqus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna