09.09.2011

Sentimentul dupa nunta

Buna fetelor,
Astazi nu prea aveam chef de o postare dar totusi cele care imi citesc postarile si-ar fi dorit inca sa mai vada ce fac, asa ca am decis sa scriu totusi ceva.
Si dupa ce m-am intors la 5:30 de la nunta prietenei mele, care fie vorba intre noi mi-a placut destul de mult, m-am tot gandit cum ar fi nunta mea. Stiu ca este cam foarte devreme, desi ea este de aceeasi varsta cu mine, dar ce fata nu viseaza la rochia aia alba si superba, care din pacate o porti doar o data in viata, apoi ajungi la concluzia ca ai dat o gramada de bani doar pentru cateva ore.Dar merita zic eu.
Si dupa cum am zis ma tot gandesc si imi fac zeci si zeci de ganduri, si nu ma gandesc numai la rochie ci si la tort, care mie mi-a placut, si pentru ca ador dulciurile, desi ele ma ajuta cu "sunculitele", tot sunt delicioase si foarte frumos ornamentate.
Am dat un search pe Trumblr si am gasit o gramada de frumuseti.
Check it out!!!
Astept parerile voastre la sectiunea din josul paginii Disqus.
Kiss ya:*:*:*!!!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna