25.08.2011

One of my photo shoot look

Buna fetelor:*
De mult m-am gandit la genul asta de postare in care sa prezint unul dintre look-urile mele in momentul in care sunt imortalizata in poze:))(ce expresii pot sa scot).
In fine, aceste poze au fost facute in toamna anului trecut cu ajutorul unui prieten de-al meu care este pasionat de fotografie, Marius si care se afla in colaborare cu o fata de asemenea pasionata de fotografie. Ei doi au infiintat Pac Studio . Insa pozele acestea au fost realizate inainte de infiintarea acestui studio profesional de fotografie.
Sper sa va placa ce am pregatit azi, sunt oarecum pe fuga pentru ca este ziua unei prietene de-a mea si ma grabesc.
Kiss ya and see you soon:*:*:*:*:*:*!!!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna