23.07.2011

This or That tag

Pentru ca inca mai sunt sub influenta plictiselii(cea pe care o procuram cand nu avem ceva de facut, eu stau prea mult in casa, de maine o sa fac o promotie, un mini job), asa ca
m-am decis sa particip si eu la taguiala care s-a stecurat printre bloggeritele mele favorite.
Asa ca let's start this or that tag:


Blush or bronzer: Bronzer;
Lip-gloss or lipstick: amandoua, dar glosul este cel mai des ales acum;
Eyeliner or mascara: eyeliner pune o nota de rafinament privirii;
Foundation or concealer: Fiind vara mai mult concealer;
Neutral or color eye shadow: amandoua, mereu poti sa te bazezi p
e nuante neutre, dar si culorile au rolul lor;
Pressed or loose eye shadows: pressed eyeshadow;
Brushes or sponges: Brushes cu siguranta.

OPI or China Glaze: nu stiu, maybe China Glaze;
Long or short: short;
Acrylic or natural: natural, am avut cu gel si nu mi-a placut decat la inceput, cand a trebuit sa le intretin a fost mai greu pentru ca tipa care mi le facea nu avea timp si de unghiile mele;
Brights or dark: depinde fiind vara brights;
Flower or not flower: cu flori stilizate intotdeauna, altfel nu.

Perfume or body splash: Perfume;
Lotion ar body butter: Lotion;
Body wash or soap: Body wash, mai rar sapun;
Lush or other bath company: Other companies, normal avon.

Jeans or sweet pants: jeans, mult mai utilizati, dar si celelalte modele de pantaloni sunt dragute;
Long sleeve or short: short este vara;
Dresses or skirts: Dresses;
Stripes or plaid: Stripes;
Flip flops or sandals: Sandals, sunt mai elegante si se pot asorta la orice tinuta, acum depinde de sanda;
Scarves or hats: scarves, am o colectie intreaga, dar le port mai mult primavara , toamna , iarna , mai putin vara;
Studs or dangly earings: amandoua, nu pot alege;
Necklaces or bracelets: Amandoua, mai mult lanturile;
Heels or flats: heels dar amo mare problema si aceea ca sunt inalta, asa ca mai rar tocuri, mai mult talpa joasa;
Cowboy boots or riding boots: amandoua;
Jacket or hoodie: Jacket.

Curly or straight: Straight, dar si curly este foarte romantic;;);
Bun or ponytail: Ponytail;
Bobby pins or butterfly clips: butterfly clips;
Hair spray or gel: hair spray;
Long or short: long;
Light or dark: dark;
Side sweep bangs or full bags: side sweep bangs;
Up or down: depinde de ce stare am.

Rain or shine: shine;
Summer or winter: summer imi place sa merg la plaja si sa inot, dar si iarna are farmecul ei;
Fall or spring: spring;
Chocolate o vanilla: chocolate;
East coast or west coast: east coast.




Kiss ya':*:*:*!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for kisstyna